<3

Blev en väldigt lyckad kväll igår :). Böjade redan runt fyra med skitsnack o klädprovning med malin :). sen bubblade vi en stund medans det dracks drinkar ;), efter badet blev det att göra oss vackra, dricka lite till, ännu mer skitsnack, käka grillat och prata med Malins syster Elin :P. Sedan blev det en väldigt lyckad utgång :D. Tack för det min vän!


Hahaha, bild tagen från elins blogg :)

Idag hjälpte jag pappa med att slänga massa skrot på returpunkten innan vi åkte för att fira påsk hos farmor. Alltså har bara en sak att säga, ni som undrar varför jag är som ja är, träffa min släkt ;). Ni är underbara. Fixade även facebook till min lilla farmor ;). Det är inte alla som kan säga att de har sin farmor på fäjan :P. Haha ;).

Nae nu måste jag ta och sova, börjar jobba kl 06.00 imorgon :O.

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Erica då :) du eju bara för gullig ju hihi :) en riktigt söt o fin tjej :)

2011-05-18 @ 21:02:19
Postat av: Anonym

Men Erica då :) du eju bara för gullig ju hihi :) en riktigt söt o fin tjej :)

2011-05-18 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0