Du tänker för mycket!

Jag brukar få höra att jag tänker för mycket. Men hur låter man bli att tänka liksom? Börjar bli rätt duktig på det ändå, men ibland går ddet liksom inte att låta bli. Ligger på soffan i Ellas lägenhet alldeles själv (eller ja har ju Mysak så klart ;)) och frsöker att tänka så lite som möjligt :P.

Var tvungen att åka in till stan ikväll. Höll på att kvävas hemma, inte för att jag inte trivs utan mer efter att ha varit under samma tak som mamma i 5 dagar så går det liksom inte längre. Jag älskar min mamma men vi är lite för lika och är dörför rätt duktiga på att bråka med varandra. Så när Matte efter att ha läst mina komentarer på fäjan ringde o fråga om han skulle hämmta mig så jag kunde vara med honnom o kattis en stund blav ja välldigt glad. Skönt att få prata om allt o inget en stund, käka massa bullar och glömma det jobbiga lite :). Ni är så goa mina vänner.

Tack Ella för att jag får bo hos dig och för att du är den underaba vän du är, Jag älskar dig.

Men imorgon blir det att åka hem igen iaf ;). Mamma ska lära mig att baka hennes hålkakor :). Jag har mämligen haft värsta bakdan idag och gjort 110 bullar o 6 limpor och i morgon blir det som sagt hålkakor :). Mår bra av att baka. Det gör mig lugn och håller tankarna på annat, och så är det ju gott med hembakat med :P

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag är glad att du finns i mitt liv, Jag älskar dig min vän <3

2010-04-08 @ 17:07:45
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0