Ella och jag

Tanken var att Ella skulle komma hit i morgon och sova här, vi skulle ta en riktig pyssla om oss själva o snacka skit kväll. Så jag ringde henne som bestämt för att spika allt och då säger hon att hon skrivit upp att det är på frdag då jag antagligen har andra planer :P. HAHA. Så nu får vi se om det blir nått på fredag kanske :D. Det får vi hoppas på. Malin, allt hänger på dig ;) följ med mig ut på lördag nu!

Iaf mitt i vårat samtal säger jag: vart är min telefon? Ella skrattar och säger men halå du pratar ju i den...
Alltså ibland undrar man ju vad man har där uppe :P.

Haha du får mig alltid på bättre humör min vän :D
Tack för att du finns och står ut med mig.
Älskar dig snäckan.




Massvis av kärlek
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0