En mysig dag på stan!

Idag åkte jag in till stan och gick en stund med Kattis:D. Ricktigt trevligt, var så länge sen vi träffades! Vi gick ett varv och sen satte vi oss och åt på fräcka o pratade en stund innan jag följde henne till körskolsan.
Efter det tog jag spårvagnen ner till stan igen för att träffa Malin:D. Gick ett litet varv med henne med och passade på att köpa mig en välbehövlig concealer. Sen gick vi till till espresso house och tog en varsin latte o chokladboll ;). Ricktigt mysigt!

Så länge sen ja träfffade någon av dem.
Alltid lika kul att träffa er tjejer. Tack för en kanon dag<3

kramar i mängder
Erica

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv:) mycjet trevligt gumman! <3

2010-02-16 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0