gårdagen och idag:P

Igår var ja med mamma in till stan för att bukra upp frådet för helgen eftersom det ju är snökaos och dumt att ge sig ut. Han med att köpa mig två koftor med, det gillas skarpt :D. Precis när vi skulle börja handla så såg vi morfar som häll på att packa deras påsar så gick och sa hej och visade mina nya tröjor för mormor som gick och köpte sig en hon med :P.
När vi handlat klart så gick vi och åt plockade upp mia på coop o sen åkte vi till blacko o hämtade mitt paket från nelly som hadde kommit, WIIII!!
Åkte hem o testa. Blev väldigt nöjd med allt måste ja säga :).
Efter det började jag och mamma med maten för att min kära vän Mattias skulle komma :D.
Vi åt god mat och prata massa :D. Länge sen vi sågs nu så det var skönt att få prata lite. Han är en av de som ja verkligen kan prata med och han förstår mig när ja inte själv gör det. Hadde en väldigt trevlig kväll.
Tack ska du ha vännen min!


Imorse vaknade ja på soffan ;), somnade vist där igår :P. haha.
Åkte med mamma in i snökaostet för att köpa en ny snöskyffel. och efter mycket letande hitta vi en till slut.
Snart ska ja ta o göra lite biffwook o sen blir det en lugn hemma kväll med melodifestival o godis.
Vågar inte ge mig iväg nån stans i detta väder :P

Massa kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0