Kärlek!

Kärlek är lika med Vänskap!!!
Mina vänner gör mig till den jag är, och jag vet att vad som än händer så finns de för i mig i vått och tort.
Är otroligt lycklig för att jag har er. Utan vänskap skulle livet vara fattigt.

Ella!
Som när jag idag var ledsen o ringde den bästa tjejen i världen. Hon släppte allt för att höra på de ja fick fram mellan tårarna. Ella du är bäst! Du lyssnar alltid även om du inte vet vad du ska säga. Du o jag har funnits för varandra i många kriser nu o kommer finnas för varnadra i minst lika många till! Tänk att vi snart känt varandra i fem år. Sjukt vad tiden går fort. Du är den varmaste o kärleksfullaste person ja vet.


Tack  för att du är den du är! vi behöver inga killar så länge vi har varandra :P <3


Malin!
Du är en av mina äldsta vänner. Har kännt dig i hela ditt liv ju. Vi har gjort många bus ihop du o jag. Vet att vi alltid kommer att finnas för varandra. Är så glad för att du o jag funnit varandra igen. Vet att jag alltid kan ringa om ja behöver dig o du ska aldrig tveka på att göra det samma. Du får mig alltid att le snäckan:D


Du är bäst! <3

Kattis!
Du var den som hjälpte mig genom en utav de jobbigaste stunderna i mitt liv... Du är världens goaste tjej ska du veta. Med dig har ja alltid lika kul oavsätt vad vi gör. Tack för att du lyssnar o förgyller min tillvaro. Utan dig hade jag inte klarat det! Din possetiva energi smittar altid av sig på än o har väldigt dåligt samvete för att vi ses o hörs så sällan, men på tisdag då du ;).


Kattis o Matte ni får mig att må bra!

Ida!
Du o jag har minst haft våra ups and downs. Men det som inte dödaren gör en starkare. När man hör din glada stämma i luren får man alltid ett leende på läpparna. Vet att du alltid ställer upp hjärat.


Du är alltid lika söt!


Mysan!

Vi borde höras mer än vad vi gör du o ja! Vi lärde känna varandra under de sista året på gymnasiet du o ja:), och efter att bott ihop i 3veckor fick vi stå ut med mycket. Är fortfarande rädd över att få tillbaka efter alla mina väcknings uppdrag. haha. Du är en av de tuffaste människor ja vet. Alla skulle vara lite mer som dig!


Irland! gud det är ju mer än 2år sen nu! Puss på dig gumman <3

Syster!
Ju mer tiden går ju mer glider vi ifrån varandra men hoppas det vänder nån gång. Vi är verkligen varandras motsattser men endå så lika. Jag älskar dig min syster o tvivla aldrig på att komma till mig. Finns för dig. Alltid!


Glöm inte att ja alltid finns för dig!


NI är kärlek för mig<3

Utan er ingen Erica!
Älskar er alla av hela mitt hjärta.
Tack för att ni gör mitt liv till vad det är.
NI är underbara!


Kramar
Erica

Kommentarer
Postat av: Ella

Min lilla gullesnutta, du är helt underbar. Vill tacka dig för alla de fina orden, en varm känsla finns inom mig nu och jag sitter och små ler. Jag är så lyckligt lottad som har en sådan kärleksfull och genomgod vän som dig!. Vi har funnits för varandra och hjälp varandra något så otroligt nu på senaste tiden, jag är så glad för att du finns vid min sida. Du förgyller mitt hjärta min älskade vän, Jag finns för dig oavsett vad, jag är hos dig oavsett när. Jag Älskar Dig väldigt mycket gumman min. Massovis av kärlek, tusen pussar och kramar <3

2010-02-20 @ 23:21:13
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Mysan

Hej vännen!



Hoppas verkligen att allt är bra med dig :)



Ella visade mig din blogg idag, och har suttit och läst igenom hela nu. Vad duktig du är på att skriva!



Blev mycket glad när jag läste detta inlägg, och jag håller definitivt med om att vi borde höras mer. Du är en speciell person, och efter den resan kommer vi Du är stark, och jag vet att du klarar allt!



Puss&kram <3

2010-02-22 @ 22:47:37
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0