Lite hår och snö ;)

Var cch klippte mig i dag, så nu sitter ja här och känner på mitt korta hår. Det är konstigt att hur lite man än klipper så känns det som man klippt av sig hur mycket som hälst. Men så är ju inte fallet. Klippte bara det som absolut behövdes. Har försökt spara ut håret i 2 år nu men det går långsamt. Men men nog med hår.

Har även hunnit med att måla lite idag, skottat husvagnstaket och bäddat rent i sängen. Älskar kännslan av att krypa ner i en säng med rena lakran:).

Ska ju bli snökaos nu igen, känns som att det blir det hela tiden. Det har ju så gott som snöat sen den 12 december ju. Jag älskar snö men nu börjar det bli lite väl mycket.
Det värsta är ju att det är som att allt stannar när det kommit snö! Ja menar vi bor i norden och då borde det väl inte komma som en chock att det finns nått som heter vinter eller?!
Min stackars pappa som jobbar med att köra snö på vintrarna ser man inte mycket av om man säger så men det är tur att vi har sånna som han så vi kommer någon stans över huvudtaget.
Att pendla kommer ju nästan omöjligt de närmsta dagarna men det är bara att bita ihop och längta till våren och sommaren:). Det är ju iaf vackert med all snö :D





Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0