Matlagning och sminkbeställing :D

Nu åkte precis Malin hem. Vi har beställt smink från e.l.f :D. Så nu väntar vi spänt på att de ska komma så vi kan testa, testa o testa :). Tihi.
När orden var ivägskickad kom vi fram till att vi inte ätit nått så vi eller ja var det väl :P slängde ihop lite pasta o skinksås. Gott blev det :D.
Vi satt o pratade med Mamma om loven när vi var små och har nu bestämt att vi ska åka till linköpings badhus på lovet, ta med matsäck, köpa 10kronors godispåsar o snacs o avsluta dagen med donken som vi gjorde när vi var små :D. WIII!
Men nu tror ja att jag ska ta och måla ramen som jag gjort till min vän :D. Snäll jag är ibland :P.


Bild: från hemsidan

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer
Postat av: Malin

åh jag längtar! :), tack för igår, super trevligt gumman! <3

2010-02-18 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0