En tår faller utmed min kind

Det gör ont att du inte tror på mig.
Skulle göra allt för dig o det vet du.
Finns för dig nu och för alltid.
vart ja en befinner mig. Skulle släppa allt för dig.
Du är en av mina bästa vänner och att du tror en sån sak om mig sårar.
Har alltit varit otligt stolt äver att få kalla dig min vän.
Visst jag har mina synpunkter som ja också varit väldigt noga med att du fått veta dem.
Det sista jag vill är ju att såra dig.

Så glöm inte att ja finns för dig även om vi inte pratar längre.
Tveka inte på att höra av dig om du någon gång behöver mig.
Glöm inte att jag var en utav de första som sa, Jag tror på er. Vet att det inte hjälper men det gör jag.
Till och med innan du själv gjorde det.

Vill bara ta upp telfonen o ringa dig för att gråta en stund o berätta för dig vad som hänt.
Så du kan lysna o sen säga: Men du sluta tjut nu o ta tag i det det blir inte bättre av att gråta vilket du har gjort alldeles för mycket den senaste tiden. Så ta o ryck upp dig nu. Torka dina tårar.
Men jag vågar inte, för är rädd att du inte ska svara. Eller ännu värre säga saker som jag har ingen lust att prata med dig eller varför ringer du mig för...



Jag älskar dig min vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0