En tanke om smärta...

Har tänkt på en sak...
VARFÖR gör man saker som man vet kommer att göra ont?
Så som kolla på de där bilderna som man vet river upp sår som precis börjat svida lite mindre.
Eller gå in och läsa på den där sidan som man vet gör än ledsen.
Eller läsa de där sårande sms:en om och om igen...

Kanske för att ljust känna den där smärtan som gör så ont så man inte vet vart man ska ta vägen, för att bli påmind om hur ont det gjorde.
Eller kanske för att bekräffta för sig själv att det är så här det är.
Elller är det kanske för att bevisa för sig själv att jag är bättre än det här, jag är värd mer.

Ja jag har faktist ingen aning.

Men vad är nyttan med att göra sig själv illa???
Tycker att det verkar väldigt onödigt iaf! Men jag gör det jag med ibland, tror att vi alla gör det i mellan åt.
Så nu tycker ja vi SLUTAR med det alle sammens på en gång ;).
Eller ja försöker iaf. För försöka duger :P

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0