Bryta ihop för att komma igen starkare än någonsin

När man når botten och mår så dåligt och är så ledsen att man inte vet vart man ska ta vägen när man känner sig misslyckad och rädd. Det är då man (eller iaf jag) komer till insikt i vad det är som behäver göras. Vad det är som är fel. Trodde att jag visste vad jag kände men hade tydligen bara lurat mig själv.
Härom kvällen kom det bara på mig som en blixt från klar himel. Jag kunde inte somna och tårarna slutade inte att rinna.
Det var då jag insåg vad jag igentligen känner. Att jag lurat mig själv ett tag. Inte helt men än del, bitar av det.
Nu när jag vet, kan jag jobba på det och känner mig redan 5kg lättare. Vet att det är en liten bit kvar men när man vet vad det beror på är det ju så myket lättare att göra något åt det;).

Förlåt att det blev så rörigt skrivet men hoppas ni förstår ändå:).



Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0