Syster<3

Jag älskar dig!

Vi är inte så nära varandra som jag önskar men jag vet att du alltid finns för mig oavsett vad och jag kommer alltid att finnas för dig. Du kan alltid prata med mig.
När vi väl tar hos tid för varandra är det hur mysigt som hälst. Som när jag fixade dina naglar ikväll (som förenten blev grymt bra :P) det är de stunderna som räknas♥.
Imorgon ska vi gå på stan bara du och jag vilket var sjukt länge sen.
Det är inte tiden vi umgås som räknas utan att vi gör det.
Nu ligger söta du brevid mig och snarkar så sött;).

Du är speciel, Glöm aldrig det
Du är stark, Glöm aldrig det
Du är vacker, Göm aldrig det
Du är Du, Glöm ALDRIG det
Låt ingen ta det ifrån dig!

Massvis av kärlek
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0