Drömmar...

Alltså vad kommer alla drömmar från?
Så sjukt konstiga drömmar man drömmer ibland alltså. Undrar om dom betydr nått egentlieg. Ibland tror ja på det peciellt när man under en viss period drömmer väldigt mycket under samma tema.
Jag hat t.ex. under en väldigt lång period drämmt väldigt hemska saker, frågan är bara vad de betyder.
Men i natt var det inget hemsk drömm utan bara väldigt skum:

Jag var inte gravid men hadde tagit med en kille jag träffat lite, till en andnings kurs för blivande föräldrar. Jag satt väldigt långt fram och han satte sig längst bak. Helt plöttsligt går vattnet för tjejen brevid honnom och hennes killa säger att deas bil står på nått lager? Så han som jag har med mig tar med mig och en gammal kompis till mig som ja inte träffat på minst 5 år och som han tydligen känner och så äker vi till de där lagret o när vi kommer dit är paret som ska ha barnet där men allt tar för lång tid så hon föder på backen utanför  bilen.
Efter det så hjälps alla ät attt byta däck på deras bil så de kan åka till bb.
Vi åker hem till honnom och den här tjejen einger till sin pappa och säger att det inte blir någon resa för de skulle tydligen vara med varandra på klvällen det var däför hon hadde följt med...
Sen vaknadde ja alldeles förvirrat och undrar vad i hela friden detta ska detta betyda?

Massvis av kramar
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0