Hos Ella igen! :D

Igår träffade jag äntligen Oliva :D. Var sjukt läng sen. En rickig liten tjockis har hon blivit ;) tur är väl det med tanke på att det kommer en liten om bara en månad. Åkte hem till henne och sen tog vi promenad ner till stan, gick ett varv och tog en fika. Nu får vi se till att det blir lite oftare gumman :D.
Efter det åkte jag hem en sväng. Tog en dusch, packade väskaen åt pizza och åkte in till stan nigen. Tog en spårvagn upp till hagaskolan där jag mötte upp ella som precis slutat jobbet. Vi tog en promenad upp till henne kollade på det som var kvar av let´s dance innan vi kröp ner i sängen.
Konstigt att man  kan sakna någon så mycket efter bara två dar ;).

Ella började jobba vid 8 i morse, så jag sov vidare en stung och vaknade runt 10. Gjorde mig i ordning och åkte ner på stan för att inhandla vinet till kvällens tacokväll :D. Påvägen hem (eller till Ella men det känns som hem nu:P) blev det stömavbrott så tog en promenad hem.
Nu sitter jag här i soffan lynsnar på musik, myser med mysak och väntar på Ella :D.

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer
Postat av: malin

jasså har du blogg :) då har jag någon mer att följa :) ha det bra ! kram

2010-03-08 @ 21:05:10
URL: http://malinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0