Nu är den bokad...

...våran resa till Alanya, Turkiet :). Vi hadde lite beslutsångest om vart vi skulle åka. Ända sen vi började prata om att åka iväg har vi pratat om Grekland och speciellt Kos men så när vi Satt och skulle boka ändrade vi oss :O. Menst för att det inte fanns någon resa dit när vi kan åka.

Så 27/6-4/7 är jag och Ella i Alanya :D. Längtar som bara den :). Wiii Ska bli så skönt att få komma här ifrån ett tag. Bara lämna allt helvete och bara vara med sin bästa vän i solen och ha kul :).
Det har vi båda gjort oss förtjänta av.



Massvis av kramar
Erica

Kommentarer
Postat av: Ella

Du är för go du mitt hjärtehull! :) Längtar massa tills vi åker, glad att du finns i mitt liv skruttan <3

2010-04-01 @ 17:07:42
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: erica

Det gör jag med skruttan;). Glad för att du finns i mitt liv med min ängel <3

2010-04-02 @ 13:49:18
Postat av: Josse

ÅHH! så resan är bokad nu? Vad skönt :D är smått avvis på er som drar t turkiet medan jag är kvar i Pite ;D Puss hjärtat!

2010-04-30 @ 00:59:29
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0