Vofflor, kläder, snickarrum & lite till

Igår var det voffeldan och det var ju då tvunget att äta ljust vofflor;) så jag åkte in till Kricka:). Vi åkte och handlade sen hem igen för att göra våra specialare eftersom Kricka tucker att det är så tråkigt att göra som man ska så blandade han alla möjliga recept och till slut blev det iaf välgigt goda vofflar med grädde spetsad med tropiskjuise men sylten lät han iaf vara :P. Efter en himmla massa vofflor och en del godis gich jag tillslut hem till min älskade sambo som låg och sov när jag kom.
Och som den kvinnan sover alltså. Möttes av en stor klump när jag kom in, hon ligger liksom på alla 4 med rumpan rätt upp i vädret. Du är så söt min vän <3.

Detta gjorde att jag vaknade hos ella imorse och tänkte att varför inte ta ett varv på stan. Så ringde min kära mor och tvingade in henne med :P. Fick med mig en hel del hem så nu är jag fattig igen. Men tycker att jag är värld det och får helt enkelt ge mig själv det :P.
Ett par jeans (jag som inte har några innan menar jag :P) ett par svarta legins med en nätrand längs benet, en korallfärgad "kläning" med uringad rygg och en roset i nacken (tror inte att det kan bli mycket mer jag) och så 3 randiga tröjor :P. Haha. Tack för hjälpen min kära mamma :).  Kanske kommer lite bilder sen ;) man vet ju aldrig :P.

Jag och pappa var ute i bon och städade förut :). Ja alltså själva städandet är ju inte så kul men vi städade fram en platts där jag ska få hålla på med mina arbeten och projekt. Så nu har jag mitt egna lilla snickarrum :D. Riktigt skönt och kul :D.

Nu ligger jag iaf i min säng med datorn i knät och kollar på let´s dace. Känns väldigt skönt med en lugn fredag för imorgon blir det andra puckar... Då blir det party hos söta Sanna :).

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0