Ett svart hål

Det känns som att jag har ett tort vart hål innom mig, där alla proble och bekymmer samlas. Snart är hålet å tort att ja inte längre kan andas. Ser mig jälv i en serietidning med ett tort avart "rör" rakt igenom mig, och runt detta rör svävar symboler v dessa problem och bekymmer. Och derjen är den att jag inte riktigt vet vad de kommer ifrån eller vad de beror på.

Jag är rädd... rädd för framtiden. Vad händer nu? När jag kommit så här långt vad är näta steg och kan ja ta det? Vill ja äns ta det?

Ska man ta det om det kommer eller ska man se till att det sker? Menar man säger ju att om man ska lýckas så får man själv se till så att man får chansen att göra det samtidigt som man brukar säga ta det som det kommer... Om jag nu ska ta detsom det kommer kanske det aldrig händer nått. Men åt andra sidan vet ja inte vad jag vill är det ju svårt att se till så att något sker, eller?!
Jag är så förvirrad! Minst sagt.

Vill bara avsluta med: Tack för att ni finns! ni gör livet lite lättare. Tack för att ni lyssnar och är så ärliga mot mig. Glöm inte att jag finns här för er med mina underbara vänner :),

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer
Postat av: Mysan

Är det nåt som hänt vännen? :(

2010-03-26 @ 16:24:52
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Erica

Nae egentligen inte. Tänker för mycket bara. Tack för att du bryr dig <3

2010-03-31 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0