Några dagar med min Ella<3

Jag har så tråkigt ljust nu ,men men om man hadde roligt jämt så skulle man ju inte uppskatta det ;).
Min dator har börjat strejka nu med, stängde av den i morse (trodde jag) när jag skulle ha den några timmar senare höll den fortfarande på att stänga ner sig... Som tur var har jag en väldigt snäll Mattias till vän som ska hjälpa mig när han har tid? :P.

Tänkte jag skulle psssa på att skriva om mina senaste dar nu när jag ändå inte har nått bättre för mig ;).

I fredags kom Ella hem till mig :D. Vi åt massa GOD mat, godis och chip. Rensade min garderob, kollade på let´s dance, låg i sängen med datorn o kollade film... Tillslut somnade vi iallafall som en klump med både kläder och smink på :O, så mys så:D. Inte lika mysigt när vi vaknade dock men det är okej, eller hur Ella :P.

lördagen vaknade vi som sagt som en hög med kläder o smink på ;). vi käkade lite godis tog oss upp o ner tilll köket för att få i oss lite frukost innan ellas söta föräldrar kom och fikade. Vi åkte sedan med dom in till ella där vi började att göra kyklinggryta med ris samtidigt som vi gjorde oss vackra o drack lite vin. När vi satt och åt kom vackra sanna o vi fortsatte med att göra oss så snygga så :D Efter ännu en stund dök ellas kusse upp som körde oss till Emil där vi förfestade. En ricktigt trevlig kväll blev det, Tror alla behövde tänka på nått annat fär en stund.
Kvällens snyggaste var var min, Ellas och Sannas vurpa påvägen till hugos :P. Vi gick och höll i varandra när Ella ramlade och föll rakt bakot. Detta ledde till att även jag föll tvärs över ella och slog huvudet i backen. Jag i min tur drog med mig Sanna som ramlade över mina ben och slog i höften... HAHAHA det skulle man hafft på film :P. Vi har iaf hafft ont alla hopa sen dess ;).
Vi kom isäng vid 06.00 så var rätt möra när vi vaknade sen :P.


Sana, JAg och Ella :D


Matte och Elmil!


Kärlek ;). hihi


Hihi Mattas kväll är gjod :P
Bilder från Sanna

Söta som bara den vaknade vi frammot lunch på Söndagen. Corre kom förbi och hon och jag gick och köpte pizza medans Ella och Sanna fortastte med att vara bakis en stund till. Efter pizzan kom ellas pappa förbi med ells katt (min pojkvän) hom haft spotlov ;). Sanna åkte hämmåt, Ella somnade på soffan och jag o Corre gick till ica o handlade dipp, morötter, chips och choklad. Sen blöiv det mys rästen av kvällen :).

I månags tog jag och Ella sovmogon. Ella gick till praktiken och mamma kom och hämtade mig och så åkte vi och handlade lite innan hon körde mig till ella igen ;). Jag diskade och var ducktig tills Ella kom hem igen då jag började med maten som blev biffwook med färsk pasta. Tänk vad jag kan :P.
Corre kom upp en sväng så vi satt och pratade en stund efter att hon åkt började vi att baka en kladdkaka .
Sen kom Mattias ock fikade en stund, eller ja o ella fikade. Mattias fick inte i sig så mycket eftersom han precis piercat sig i tungan :P.
När hab ¨åkt så slog vi oss om kull i sängen o somnade gott:D.

På tisagen var det dags för jobb för oss båda, så det var bara att ge sig upp och iväg till finspång för min del. Sjukt skönt att få jobba lite då o då, pengar behövs! ;). Efter jobbet åkte jag till stan för att köpa en födelsedags present till min kära mor. När den var inhandlad åkte jag upp till ella och väntade på att Ella skulle komma hem. Det var nu dags för henne att ta hand om mig :P. Hon gjorde ris och kasslerlåda :D. Gott som bara den ;). Satt uppe och pratade och kolade lite TV innan vi la oss.

Vaknade på onsdagen av att söta Ella skriker schit klockan är kvart över 7! Hon började jobba vid 7 :P. Snacka om att det var en snabb ella som sen sprang runt i lägenhetan ;). Jag somnade om och vaknade av att mamam ringde och väckte mig. Gick upp o jorde i ordning lite innan pappa hämtade mig. Sen åkte jag hem och fikade med mamma, mormor och en kompis till mamma som var här för att fira henne. Sen rullade det in  folk hela dan...
Hoppas du var nöjd med dan min söta mor.

Tack för några underbara dar min kära vän!
Syns på lördag igen :D.
Jag älskar dig<3

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0