Är det nu det vänder?!

Meningen var att jag skulle jobbat ista dan på brink idag och på aätt och vis gjorde jag det även om det inte var så länge :P. Började som vanligt att jobba vid 07.00 och fixa med det vanliga och plöttsligt ringer det, trodde att det var mamma som vanligt:P, men icke. Det var från Montisoriförskolan Pärlan som fråga om jag ville jobba där idag. Gissa om jag blev paff eftersom vi bestämt att de skulle ringa imorgon för att bestämma något. Så ham fort som attan för att sedanåka in till linköping och jobba istället :). Var riktigt roligt att få jobba med barn igen även om de var mindre än dejag brukar jobba med :). Måste säga att det är en riktigt trevlig liten förskola med härlig personal och goa barn :D.
Så tack Kattis för att du la ett gott ord för mig (och för att du var sjuk, så att det blev kris :P nej då skoja bara).

Känns som att det kanske är min tur att må bra en stund nu.


Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0