En snabb samanfattning ;)

Eftersom att jag bloggat väldigt dåligt tänkte jag skriva lite om vad som hän även om det inte är så mycket skoj;). Sen jag kom hem från Sälen har jag mäst jobbat, iaf veckodagarna o när jag kommer hem är ja helt död o orkar int med mýcket. Men förra helgen fyllde vännen My 20år o det firade vi med grillning hoss henne :). Blev en riktigt trevlig kväll bland vänner med god mat, mycket skratt och en hel del sång;). Jag och ella fich kvällen innan för oss att vi skulle göra en liten sång om våran mysan :), den blev riktigt bra om ja får säga det själv :P och det var kul att se hennes min när vi sjöng den för henne :). Av mig, Ella, Ida och Sanna fick hon ett kollage sov vi gjort med mass bilder från stunder tillsamans. Kul att göra något med en tanke bakom och som man märker att man lagt ner tid på:). Det syntes att det uppskattade med :D.


Tavlan :) ♥


Mysan öppnar paket :D

Tack för en trevlig kväll vännen och hoppas du fick en bra födelsedag! :D

På Söndagen var det ljusparty hos mig som gällde. Gick upp tidigt för att baka pajer och sen tog pappa och jag en sväng med morcykeln :). När vi kom tillbaka hadde de flästa redan kommit och söta ella blev jätte impand :P hihi sötbollen min ;). Det blev en bra helg :D.


Ja o pappa :) i bakgrunden ser man lite av Pelles MC med ;P

Efter helgen blev det en lång arbetsvecka igen, när fredagen var slut hadde ja jobbat ca. 50 timmar. Längtar tills denna lön kommer :P. hihi.

Och sen blev det valborg men det är en historia för sig ;)

Massvis av kramar
Erica

P.s. Ella tack för bilderna. Hoppas det är lugnt;) D.s.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag hade en jättetrevlig kväll :)Återigen tack för både tavla, sång och sällskap <3

2010-05-02 @ 13:23:58
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0