Faster, en riktig optimist<3

Fick ett medelande på face book av min söta faster för några dagar sen dör det stod
- Foten i kläm
- Jajjamensan
Jag  fatte noll så hon sa åt mig att googla på det, det gjorde jag och fan denna bild
 

Man blir ju faktiskt lite glad av den. En riktig optemist liksom :). Om han han orkar vara glad då så ska jag nog orka med att vara det ja med :).

Skikade henne en bild på min hand igår alldeles inlindad i banage;). När hon kom hem ringde hon upp och det lät unioför så här´:
- Hej det är Erica.
- Vad har du nu gjort?
- Råkade skära mig lite på jobbet :O
-Ja det är tydligt
- Mmm ja vet att jag är lite klantig
- Tycker synd om dig om det hjälper :P

Hihi du är söt du kära faster. Tack för att du och din härliga familj finns.
Du förtjänar allt gott och hoppas att något riktigt bra händer dig snart :D, det är du värld!

Pia Ohlin Berneros, du är en förebild!


Always look on the bright side of life :D

Massvis av kramar
Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0