Sömnlös...

Kan inte sova. Ligger o stirrar i taket och sen på klockan för att sedan gå tillbaka till taket. Ska upp 3,5 timmar nu o börjar känna paniken komma nu. Kommer vara ett lik imorgon när jag ska öppna (första gången själv :O). Men nu är det väl bäst att jag gör att nytt försök igen, vill bara skriva lite om kvällens tankar först.

Drack te med en väldigt nära vän ikväll. Känns så grymt skönt att få prata med dig och att få lysna på dig när du behöver få prata lite. Även om det inte blev en så lång stund så var det väldigt trevligt :). Finns alltid för dig vännen och mitt hem kommer alltid att vara ditt oavsätt vad som händer. Du kommer alltid att ha en specell plats i mitt hjärta även om du bytt platts nu ;). 

Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0