Valborg -vilken kväll det blev!

Dagen börjde som vanligt med jobb men lyckdes smita lite tidagre för att hinna med allt. Mamma hämtade mig och vi åkte hem så jag kunde hämmta käder och maten till kvällen. Sedan åkte vi till ÖoB för att handla godis och sen körde mamma mig till ella♥. När jag kom dit såg jag som ella så snällt uttryckte det ut som ett träsktroll o arbetskäder (förkorta mysbyor o skitig tröja). Vi började göra oss i årdning vilket tog en bra stund:P så Malin började undra vart vi tagit vägen igentligen :P.
Väl på väg började det regna o resten har ja ing komentarer på ;) säger bara TACK snälla Emil :D.
Väl framme mötte Malin oss vid pressbyrån och vi gick mot grillarna:). Grillade, åt gott, drack en del och hadde det väldigt trevligt. Efter en stund drog vi till en fest i en stor lokal och när jag och ella fått nog tog vi en händelserik promenad till matius där vi tog en tog hem :P. Åter till promenaden, när vi gich där så stannade helt plöttsligt en sevilpolisbil och frågade efter ålder på de som hadde dricka och som alla var för smo :P haha skade glödje :P. Nej då men jag o ella som är över 20 hdde ingen dricka så lite roligt var det :P.

Blev en riktigt lyckad kväll.
Tack alla :). Specillt till Timmy som vi fick vara hoss :D.

Bilder från ellas kamera ;)


♥♥♥

    

 

Massvis v kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0