Rötott;)

Var hos frisören idag vilket inte var en dag för tidigt. Hade hår som svinto där alltså. Tänkte att jag skulle bli mitt vanliga höst jag med lite mörkare hår och så var även planen tills min frisör fråga om jag inte skulle köra på lite kopparaktigt och kände att det kanske var dags för något nytt så sagt och gjort. Nu är jag en riktig rötott mrn måste säga att jag är väldigt nöjd. Fick väldigt mycket komplimanger inne på salongen så pass att hon som satt och fick sina naglar fixade bokade en tid för att göra samma färg :P.
Bilden ger det dock inte riktigt rättvisa ;P
Massvis av kramar
Erica ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Älskart! Du passar apbra i den där färgen :)

2011-02-12 @ 01:07:57
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0