ovisshet och ångest

I morgon är det sista dagen på jobbet för denna vecka för sen blir det Paris :). Det jobbiga med att resa bort är att packa. Jag får verkligen ångest. Jag hatar det! Vad ska man packa med sig liksom? Hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig i 4 dagar framåt? vet ju inte ens vad jag ska ha på mig om 5 minuter:P.
Har ingen aning om hur jag ska jobba nästa vecka, om jag ska jobba.Får se vad Försäkringskassan säger om Rolands Arbetstider. Är nämligen ingen Idé för mig att bara jobba halva dagar. Inget kul att leva i ovisshet. Men förhoppningsvas får jag veta det imorgon :).
Nu ska jag väl ta och packa den där nedrans väskan och sen sova då :p.
Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0