Underbara söndag!

Denna söndag spenderades med mina otroligt fina vänner Kattis och Matte och deras lilla son Filip. Började med att pyssla lite och packa ner deras hem för att de imorgon ska flytta. Detta är ju inte det enklaste när Filip bara är 3 veckor så är glad att kunna hjälpa till så mycket jag kan. Matte sminkade mig väldigt vacker också :P.

Denna fina bild la han upp på fäjan ;). Han var mycket nöjd över resultatet :P
Vid sju kom några vänner till  dem ner ifrån Stockholm för att hälsa på Filip och äta gott. Så vi gick till Athena och åt och hade en trevlig stund även om Filip inte hade det lika skoj så att jag och Kattis fick turas om att äta:P. Sen gick vi hem till dem och satte oss i flytt kaoset och pratade en stund innan de körde hem mig så att de kunde byta bil med min mamma som har dragkrok på sin ;). Imorgon blir det att åka in till dem direkt efter jobbet för att hjälpa till med flytten :).
Skulle lägga in bilder men kan inte hitta sladden :P. Haha.
Hoppas din söndag var lika bra <3
Massvis av kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0