Smärta och glädje

Jag har väldigt länge som ni märkt inte kännt någon insperation till att blogga. Har inte kännt att det varit någon mening med det men har ett tag nu kännt att jag börjat sakna det så slänger in ett inlägg och får se om det blir början på ett aktivt bloggande eller bara ett lite då och då.


Det har i alla fall hänt en hel del den senaste tiden så som ett sommarjobb som börjat och slutat och ett nybörjat lärarvick som jag trivs otroligt bra med. Tror dock att jag skulle trivas ännu bättre om jag inte visste att han som jag jobbar för inte var rätt så alvarligt sjuk även om jag vet att han mår bra. Mellan alla jobb har jag faktiskt inte hunnit med så mycket :(. Men har nu börjat få ett liv igen :P.


Om några veckor åker jag och de underbara tjejerna Ella och Mysan till vackra Paris. Ska bli så underbart så ni anar inte. Få lämna stan ett tag om så bara för ett poar dagar.


Har under de senaste dagarna fått bekräfftat för mig om och om igen vilka otroligt underbara vänner jag har. Fattar inte hur jagskulle tstå ut med livet utan er. Ni ställer upp i vått och torrt oavsett vad. Ni är guld världa! Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0