Helgen :)

Det är konstigt va, man skriver ett super bra inlägg i huvudet men när man sen kommer in på bloggen försvinner allt bara poff. Tänkte i vilket fall berätta lite om den fantastiska helgen som hade även om det nu redan är tisdag. känns som att dena vecka kommer flyga iväg.
Men till saken...
I fredags Sjukanmälde jag i från jobbet eftersom att jag inte mådde alls bra. Somnade om och vaknade inte för än runt 12. Tror det var sömn jag behövde för mådde mycket bättre efter det och började så smått fixa med de pussel som jag hadde på beställning till lördagen. Åkte till Ella och tog en liten fika med henne och My innan jag åkte hem igen. På kvällen kom My till mig och vi gick och handlade massa gott som vi sen moffa i oss. En riktigt mysig kväll med massa skratt och prat :D.
Tack min vän <3.
På lördagen tog jag det lugnt och bara var tills klockan var halv två och jag mötte upp Ella för att göra något roligt :). Vi tatuerade oss nämligen:). Min alldeles första tatuering. Blev riktigt nöjd och är väldigt glad att jag gjorde det. Redan sugen på en andra men den får vänta ett tag.
När den var klar jick jag hem till mig och väntade på att mamma kom och hämtade mig. Men han inte mer än hem till Kimstad för än Kattis ringde och fråga om jag inte skulle komma dit. Så de hämtade mig och så åkte vi hem till dem drack ett glas vin och pratde så där som bara vi kan ♥. Uppskattar er vänskap något otroligt.
I söndags vaknade jag skapligt och åkte ner till stan och åt en glass med Corinne. När den var slut gick vi hem till henne och lekte med kameran som hennes kompis glömt hoss henne. Hon fick knäppen ock tog runt 50 bilder på mig ;)
Efter det kom mamma och hämtade mig och vi åkte ut till Kimstad åt mat, kollade på tv och bara var♥.
Skönaste, mysigaste, innehårikaste, soligaste och trevligaste helgen på länge med andra ord ♥.
Kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0