Fundering

Varför är det så att det är så mycket enklare att skriva om det jobbiga och svåra? Loggade in här för att skriva om min och Corinnes myskväll och nu när jag sitter här med "pekaren" blinkandes på skärmen är de ända ord jag kan komma på sorgliga och hemska. Det kanske bara är jag men på något sätt är det lättare att skriva ner ilska och sorg på en skärm eller pappret än det lyckliga och glada.
Jag har nog alltid varit så. Jag har väldigt lätt att öpna mig mäniskor jag inte känner om saker som för mig är jobbiga och svåra. Det är licksom mitt sätt att gå vidare. Jag är därimot väldigt noga med hur mycket jag säger.
Ja det är lustigt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0