soffhäng med... mig själv

ligger i soffan och moffar kakor. Skulle jobbat idag som alla andra daagar, men allt jobb har tagit ut sin rätt och satt sig i höften. Så nu ligger jag här och känner mig som 83:P. ringde min massör för att få hjälp med problemet och han hade stängt. Vad är det för stil? När jag har ont har jag det nu likom och då ska hela världen stanna för min skull :P. Nae vars fick ringa till nästa så 15.30 ska det nog bli lite ordning på mig i alla fall.
Tänkte jag skulle damma när jag för en gångs skull är hemma men hittar inte min dammtrasa och när jag efter 10minuter på benen inte orkar dstå längre gav jag upp och hamnade här. Japp händelserik dag detta :P.
Förlåt för att jag klagar :O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0