Alla <3 dag

Ja igår var det ju alla hjärtans dag igen.
För några år sen var det en jätte stor dag och man köpte geléhjärtan till alla vänner för sjuka pengar. Nu känns det som en dag afärerna använder för att sälja mer.
Men lite mysig blev min gårdag iaf. Mamma kom och hämtade mig och så åkte vi till Linköping för att hämta ett bord och stolar som jag köpt av en arbetskamrat av pappa . När det var intryckt i bilen åkte vi en snabbis till ikano där jag köpte mig en kista i korg eller vad man ska säga som jag ska ha i badrummet.
Följde med mamma hem och åt bakad potatis med lite olika rörar och sen blev det kladdkaka till efträtt :D.
Sov där och idag har jag varit och handlat och nu sitter jag här och kollar på bord som ska skruvas och bord som ska bäras ner i källaren så bäst att ta tag i det nu då kanske ;).
Kramar
Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0