Dop!

Idag var det dop som stod på schemat:). Och inte vilket dop som helst utan min Filips dop :). Det blev en riktigt fin och trevlig dag men ack så jobbig. Är helt slut. Förstå när ens egna framtida barn ska döpas kommer ju dö på kuppen :P, haha.
Dopet var i alla fall i Östra Eneby kyrka och efter det var det fika i Mateus gården :D.
I Kyrkan
Jag och Elin skrattade så vi grät i kyrkbänkarna åt detta ;). De hade "snott" en psalmbok. Haha :P.
Vackra Kattis♥ En stolt Godfar     Glada föräldrar Elin och Filip♥
Efter fika och presentöppning hjälptes jag, Elin, Lasse, Laine, Jan, Carissa, Matte och Kattis åt med städningen av lokalen för att sedan bege oss mot Pizza hut för en god och trevlig middag :D.
Supergod pizza även om man fick vänta väldigt länge på att få den.
Pizza suget folk Lasse & Laine Dagen huvudperson     Sötnosar :)
Jag & Elin :D        Lilla Jag ;) Finaste Matte & Kattis♥     Elin, Lasse & Laine
Tack alla för en trevlig dag♥
Kramar
Erica

Kommentarer
Postat av: Corinne

så himla fina alla är<3 :)

2011-02-08 @ 11:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0