En Fredag med sann livsglädje

igår var jag och tränade med Ella en stund för att sen följa med henne hem på ett äpple ;). När äpplet var slut skyndade jag mig hem för att byta väska och åka ner på stan igen för att träffa Corinne på en mysig fika :).
Efter en stund var det dags för mig att bege mig ner till Kungsgatan för att möta upp Ella igen utanför resturant Athena :). Vi åt en otroligt god middag och drack ett gott glas vin och njöt av livet i varandras sällskap. Det är konstigt att vi alltid har något att prata om ;).
När maten var uppäten gick vi upp mot stan för att se på bio :). Love and other drogs stod på shemat. Det var ju ingen höjdar film men helt okej ändå. När bion var slut gick vi hem till Ella för lite mer Vin och prat :)
Det var en ricktigt bra kväll med en ricktigt kär vän och de stunderna är så otroligt vicktiga här i livet. En kväll med sann livsglädje som sagt.
Tack igen för en underbar kväll min kära vän!
Kramar
Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0