För jag har en vän som ingen annan<3

Satt i soffan och bara va och helt plötsligt ringer det på dörren. Hjälp! vem kommer nu kl 10 i nio en onsdag?! Jo Ella och Christofer. Det visade sig att jag glömt att slå på ljudet på min telefon efter jobbet så med 8 missade samtal åkte de hit för att se att det inte hänt något<3.
Älskar dig min fina vän
Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra,
vet att du alltid finns för mig och ställer upp i vått och torrt.
Kommer alltid att finnas för dig.
Du är en sann vän som jag vill ha hela livet♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Min älskade vän du är viktig för mig. Du och jag har gått egenom så mycket och lärt oss mycket av varandra. Jag uppskattar din vänskap något så otroligt, alla borde få ha en sådan vän som du. Jag är så lycklig för våran enorma vänskap som bara växer mer och mer för varje dag. Du är en helt underbar människa med ett hjärta fullt av kärlek. Utan din vänskap skulle jag känna mig som ett visset träd som tappat alla sina blad, som om solens alla strålar tappat sitt ljus och värme. Du är viktig min vän, tack för att du finns. Jag älskar dig <3

2011-02-02 @ 21:53:21
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0