Hmm...

Hur gick detta till nu då?! Var och tränade imorse och när jag kom ner till omklädninsrummet började jag nysa som aldrig förr. Nös så att skåpen skakade ;). Väl hemma iaf åt jag lite frukost och sen slocknade jag som ett barn på soffan. När jag vaknade igen var jag helt täppt i näsan.
Men om en stund kommer Ella och piggar upp mig och lite senare blir det fredagsmys med Corinne :D. Kan ju inte bli bättre.
Inget kul att vara sjuk men å andra sidan är det ju bättre att vara det nu när jag inte har så mycket jobb.
Och blir ju inte sjuk! :P
En lite lagom svettig bild på mig från gymmet förra veckan ;)
Kramar
Erica♥

Kommentarer
Postat av: Corinne

snygging <3

2011-02-21 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0