Middag!

Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR att laga mat.
Älskar att hitta nya smakkombinationer, exprementrea, misslyckas, lyckas, känna tidspressen, trycka ner så mycket kärlak i en sås som det bara går, hitta nya roliga redskap till köket, använda nya ingredieser och smaker, svettas av ångan, ja kort och gott jag älskar allt med det. Är alltid på jackt efter nya spänande recept som ger insperation.
Känner hur det kryper i fingrarna efter att få laga mat nu. Har en del nya idéer som jag längtar efter att få utföra. Problemet är bara att det inte är lioka kul när det bara är jag som får smaka och ge mig själv beröm. Nej jag vill göra en ordentlig middag till många.
Vill höra glas klinga, knivar som skär ignom kött, folk som gör bort sig, stön av välbeha, glädjen och skratten.
En härlig Söndagsmiddag är vad jag är sugen på att laga.
Kramar
Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0