Torsdagskväll

Sitter nu här hamma och bara är. Äter en enkel men god pasta och känner hur trötta mina muskler är efter kvällens korta men ack så jobbiga träning :). Ska straxt hoppa in i en dusch och sen blir det nog sängen för att ladda om för att orka ta mig till gymmet imorgon med ;).
Eller få kraft till att ge mig ut i snön ivilket fall. För att träna är ju kul och det är inte alls svår att ta sig dit om det inte vore för den jäkla snön som aldrig vill ge sig. Så trött på det nu och längtar efter att kunna ta mig fram ute utan att behöva ta risken att slå halvt ihjäl mig varje gång. Visst gillar jag vintern men detta börjar ju bli larvigt.
'
En lagon seriös bild på mig :P haha
Kramar
Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0