Nytt :)

Igår var mamma och jag som sagt och hämtade ett bord och fyra stolar. Idag skruvade jag ihop det, och nu ska jag bara bära ner det gammla till källaren med men det får bli imorgon. Vet inte riktigt vad jag tycker än :P. Visst blev det bra med en kontrast till allt det mörka men samtidigt gillar jag det enhetliga som var innan. Får känna in det ett tag till helt enkelt. Tycker om formen på stolarna med, så får. Kanske blir att ge det en omgång med färgburken i sommar :D.
Så här ser det ut nu iaf :).
Var ju även på Åhlens och köpte en "kista" till badrummet. Blev kanske aningen stor men jag gillar den :)
Förvaring gillas när man bor i en 1:a:)
Var även och hämtade mina och Ellas nya shakes som kom igår :)
En varsin shaker och så Fitt & smart protoinshakes en med choklad och en med kaffe latte smak.
Tjuvsmakade den med kaffe latte förut och måste säga att den var riktigt god. Var riktigt tveksam :P.
Och nej vi ska inte ersätta maten med detta utan använda det som mellanmål :D.
Kramar
Erica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0