Dagens stora lärdom:

Ge dig inte på att fixa ögonbrynen när du är trött och ser suddigt. Jag LOVAR det är ingen bra ide. Bara att titta på mig så förstår ni varför. Haha. Råkade ta lite väl mycket på vänstra brynet ikväll vilket resulterade till att mina i vanliga fall väldigt korta ögonbryn nu är extremt korta (eller ett av dem i alla fall:P). Får helt enkelt måla mina bryn varje dag från och med nu;)
Dessutom kan jag inte fatta vart min kamera tagit vägen. Jag menar bor ju i en etta så så långt borta kan den ju inte vara. Nae imorgon blir det helt enkelt att leta med ljus och lyckta efter jobbet så jag kan skriva om min helg och ge er lite bilder ;).
Kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0