Jag vill...

• vill ha massa nya fina vårkläder :P
• vara vackert sommarbrun (haha skulle ju inte hända om jag så skulle bosätta mig i Thailand)
• vara sådär sprudlande glad och lycklig som man är när man är sådär löjligt kär!
• kunna gå ut i shorts och linne utan att se ut som en retard och frysa ihjäl.
• skratta tills jag ligger dubbelvikt på golvet med kramp i magen och tårar på kinderna.
• veta vad jag vill.
• ha en trygg famn att somna i och känna att inget kan skada mig.
• ha en fin blogg som gör mig inspirerad till att blogga ;)
Kan fortsätta hur länge som helst
Men det kommer, en vacker dag ska jag ha allt på listan av prickat. En del i taget, sakta men säkert.
Ja några kommer ju så småningom med solen :D
Kramar
Erica♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Erica då :) du eju bara för gulligt fin o söt tjeje ju :)

2011-05-18 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0