Helgen :)

Fredag

I Fredags gick jag, Ella till Vilbergen för att fika hos Ellas kära mor :). Även Mysan gjorde oss sällskap på var vandring eftersom även hon skulle till Vilbergen :). Det var riktigt härligt, Så skönt att bara få vara med dom som känner än bäst och prata om allt och ingen. Väl framme blev det en mysig fika och pratstund och så satt jag och Ella vid hennes gammla dator och tittade på bilder :). Så kul att se hur man faktiskt har sett ut, eller mindre kul kanske i mellan åt :P.
Efter det åkte jag hem en kortis innan det var dags att möta upp kvällens sällskap för att handla maten som vi lagade :D. Blev en riktigt trevlig kväll med mycket snack, god mat, skratt, tårar, spel utgång och till och med en klippning :P.


Corinne fick uppdraget klippa jojjos lug ;). Resultatet? Kortare ;) haha


De stora fuskarna :P

Blev inte många bilder den dan men några :P

Lördag

Efter ca 3 timmars sömn tog jag mig upp för att möta Ella på gymmet:). Vi körde ett Zumba pass och kan säga att jag inte riktigt var med på noterna denna gång:P. Efter det blev det dusch med diverse inpackningar och en bastu. Riktigt skönt och välbehövligt. När vi var klara kom vi på att vi inte ätait något vilket kändes i både kropp och huvud så vi gick till Skaferiet för en baguet och kaffe. Riktigt gott.
När vi satt där ringde Malin och fråga om jag inte kunde gå ut med henne och vad gör man inte för sina vänner ;).
Blev en riktigt trevlig kväll som alltid med min gamle (unga) vän♥. Vi begav oss till Puls och träffade resten av folket. Åkte hem rätt skaplig vilket var väldigt skönt efter den långa dagen:).


Malin ♥

Söndag

Tog det väldigt lugnt och följde med mamma och pappa till stan en liten stund. Åkte med dom hem till dom och fick mamma panbiff ;9. Sov även där eftersom jag ändå var ledig :).

Kramar
Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0