Hej min kära blogg

Vet att jag varit frånvarande den senaste tiden men har kännt att det jag har hafft att skriva om varit så meningslöst. För vem vill höra om hur mycket jag hatar mitt jobb och om hur mycket jag vill att det ska regna hela sommaren så att det blir lite lättare att jobba? ;). Nae men nu när jag satte mig ner i soffan efter att ha städat min lilla lya kände jag ett sug efter att skriva igen. Skriva om livet, tårarna, glädjen, lyckan och kärleken;).  För ljust nu i denna stund känner jag en lycka jag inte kännt på länge. Kan skratta mig lycklig åt att jag har sådana underbara vänner runtomkring mig som ser mig för den jag är och tycker om mig för det. Känner mig lyckligt lottad över att ha en sådan fin familj. Och ja jag är pappas flicka och det trivs jag med;). Jag har en fin pojkvän som gör mig till den gladsate tjej jag på länge varit.
Sitter ljust nu och väntar på att han ska hämta mig och sen drar vi på bio med Emil och Corinne :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

just*

2011-07-19 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0