Liten blir till stor <3

Imorgon går min lillasyster ut nian. Gud vad fort tiden går! Tänk att det var 6 år sen jag stod på den där scenen med balklänning på mig och imorgon är det min lilla tjejs tur<3.
Igår hade de bal som är en tradition på Mosstorpsskolan. Tjejerna syr deras klänningar på slöjden och så har de en avslutningsmiddag med elever och lärare.
Jag fixade hennes hår och min fina vän Ella kom till mina föräldrar för att sminka henne. Måste säga att han blev mycket vacker och hennes klänniong blen jättefin (100 gånger finare än min :P).
hår av mig ;) Smink av Ella :)
Jag, Maria och Ella
Skönheten själv ♥
Jag och farmor körde Maria till en kopis i Blacka där de skulle åka bil till balen sen åkte vi till Folketshus för att se alla och ta lite kort.
Kommer ihåg hur stor och vuxen jag kände mig på min bal och så ser man på dem nu och ser hur små de faktiskt är. Men de är ju inte inte så små om man tänker efter :P.
Älskar dig min fina syster! ♥
Önskar dig allt gott i livet och ger dig en stor lyckospark in på gymnasiet.
Kramar
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0