Pappa<3

Jag har världens bästa pappa som alltid tror på mig och hjälper mig med att uppfylla mina drömmar♥. Idag åkte vi nämligen till K-ruta och köpte material till mina pussel och efter det åkte vi hem en kort sväng bytte bil och åkte in till stan igen där han köpte inte bara en utan två sågar till mig :). Åhh vad jag är glad. Nu kan jag verkligen börja göra det jag vill. Tack vare honom♥.
Är så otroligt tacksam för att du tror på mig, lägger dig i mina tankar och får mig att utvecklas.
Utan dig skulle jag inte vara den jag är, i dubbel bemärkelse ;).
Tack för att du tror på mig, även när jag själv inte gör det.
Tack för att du gör mina drömmar möjliga
Kramar
Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0