Skulle vilja. Men vågar jag?

Min kära vän Katarina sa till mig för ett tag sen att jag borde göra något med den talang jag har har börja tillverka bland annat sådana pussel som jag gav Filip i dopprecent (som jag la upp bild på för ett jag sedan). Ta beställningar och tillverka så som kunderna vill ha dem. Har gått omkring och tänkt på det sen dess och måste säga att det vore riktigt roligt. Det är bara med trä i mina händer som jag mår riktigt bra. Har redan en beställing på ett pussel till min mammas vän.
Man kanske skulle börja gå ut med det på riktigt och ha på sidan av iaf :). Men vet inte om jag vågar. Å andra siadan har jag ju inget att förlora.
Behöver dock en såg som kostar mellan 800 och 2000kr + material för att kunna göra detta. Vilket är pengar som jag inte har nu.
Ja vi får väl se helt enkelt :D.
kramar
Erica♥

Kommentarer
Postat av: Mysan

Klart du ska testa vännen! Du är ju duktig, så varöfr inte göra en chansning? funkar det så vore det ju underbart, och annars så har du iallafall testat! Jag tror på dig, och du vet att du har mitt stöd! puss&kram <3

2011-03-11 @ 20:00:43
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0