Ulla och Axis

Har haft en väldigt trevlig helg med mycket skratt, glädje, sexsnack, en del vin och massa shopping :D. Fick med mig en hel del hem även om det bara blev ett linne i klädväg, men en hel del till hemmet. Min kamera gick sönder på vägen ner så blev inga bilder :(. Kom hem runt 19 igår och då åkte vi direkt till Max och mötte upp mina kusiner och sen gick jag, min lilla kusin och syster på THE AXIS OF AWESOME. Var riktigt trött och trodde att jag knappt skulle orka förstå vad de sa men det var faktiskt riktigt bra måste jag säga :).
Eftersom min blogg inte vill som jag kan jag inte lägga upp något klipp men kolla in dom här :D. Efter det så åkte jag till My där Ella och Fanny också var :) det blev en riktigt trevlig kväll och gissa om jag sov gott sen ;)
Kramar
Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0