Stolthet!

Ja visst har jag mått bättre men man gör vad man behöver göra och det handlar om min stolthet. Om vem jag vill vara mot andra och mig själv. Jag ör stolt över att jag faktiskt sått upp för mig själv för en gång skull. Det var nog en utav de svåraste sakerna jag gjort, men jag gjorde det ända.
Jag är en person som vill att ALLA ska må bra och att såra någon är verklkigen min värsta mardröm. Men jag gjorde det för min egen skull för en gångs skull. Och för att personen i fråga förtjänar saningen. Det krävdes extremt mycket mod och kraft av mig men är det något jag lärt mig den senaste tiden så är det att stå för det jag själv tror på och det som jag vet är sant och det rätta.
Jag står för mitt förflutna och mina misstag i livet. Det är sanningen.
Hoppas att du med kan göra det någon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0